Galaxy-kryssning.

Sitter nu hemma hos söta E och chillar.
L kom över från E-tuna idag då vi ska ut på kryssning imorrn minsann.
Ska bli så himla kuuuuuul!

Jag vet att jag är asdålig på att blogga, men jag har ju som sagt ingen dator så det blir lite kom si kom sa med det där... MEN förhoppningsvis så har söta C fått igång pappas dator så jag kan ha den snart och då blir det minsann andra bullar ska ni veta! Då lovar jag att jag ska ta tag i det här på riktigt igen då jag råkar veta att ni alla längtar efter att jag börjar skriva igen :)

Idag så drog jag ut tanden i underkäken och nu har jag fruktansvärt ont ska ni veta :(
Och fyra stygn, det är dom som känns obehagligt typ.

Det har blivit hur mycket åkande som helst de senaste dagarna, fram och tillbaka genom hela fucking stan ska ni veta: Skarpnäck - Gribbylund - Norsborg - Kom igen lixom?
Speciellt då det går direktbuss mellan skarpnäck och norsborg, haha.

Nu orkar jag inte skriva mer då min tand (eller, mitt hål? haha)
gör asont och E och L pratar om skådespelare som INTE är snygga.
Tex, Johnny Depp och Patrick Swayze, kom igen, vart är sex-apealet?
Johnny var dock snygg i Cry Baby och i Pirates of the Carabbien, men annars så är det bara en skäggig alkisfarbror.

Nej nu orkar jag inte med det här längre. Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0