Bäst om du drar dig tillbaka.

Nu sitter vi och gör oss i ordning innan vi ska iväg till Täby C för att inhandla kvällens alkohol.
Ikväll ska vi ha avskedsfest för älskade C då hon i veckan flyttar in till den stora staden...
Känns mindre kul om jag ska vara helt ärlig.
Kommer sakna henne som fan<3

Men ska bli skönt för henne att ha något eget.
Ska även förbi pappa och säga hej en snabbis, super måste ju få träffa älskade lilla syster.
Det är fortfarande "Down on me" som spelas på repeat här hemma haha.
Det är sjukt hur snabbt min glädje över att ha en dator gick över haha, jag måste stänga av den typ en gång i timman och låta den vila, fail.
Men anyhow, jag har en dator.
Älskade C ska självklart få ngt för besväret så fort jag har cash.
Verkar inte som att det blir ngt jobb idag, utan att jag får jobba imorrn ist... [suck]
Fan vad arg jag blir ibland på att han skjuter fram tiderna.
Min laddare till min kamera är borta, igen, så jag kan ännu en gång inte föra över ngr kort till datorn..
Och eftersom jag inte längre heller har min samsung så kan jag inte heller föra över till FB och sen spara till datorn.
Nu blev jag på party-mood så fort jag hörde "the time - Black Eyed Peas"
Vi får börja måla om and shit så fort jag kommit tillbaka från Kalmar sen, för jag vill verkligen vara med och dessutom har Mr och F lovat att hjälpa till att styra det här.
Blir ett måleri-tapetseri-äventyr.

Imorrn är det första advent.
Det betyder att jag måste gå upp på vinden och hämta ner adventsljusstaken.
Det betyder oxå att jag måste handla mossa och ljus.
Kan ju inte ha en ljusstake utan ljus.
Ska passa på att ta ner alla andra ljusstakar, dom man har i fönsterna ni vet?

Nu är jag verkligen hungrig, cheeseburgare here i come typ.
Nej,nu ska jag börja klä på mig ytterkläderna och gå ner mot bussen.
Hej svejs på er :)
Hoppas ni klär på er ordentligt nu och halka inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0