Aa, fast, näe.

Super faceplantade TVÅ gånger på två dagar, en gång rakt ut från taxin utanför porten hemma hos vår kära vän, platt fall rakt ner med ansiktet rakt ner i snön, sen igår morse så svimmade hon och ramlade rakt över vardagsrumsbordet så alla ben gick av och hon låg som en säl över bordet med huvudet snett, jag som trodde jag drömde, skakade på huvudet och försökte somna om, sen ser jag F springa upp ur sängen för att hjälpa super upp, då insåg jag att det faktiskt var på riktigt och att hon än en gång hade faceplantat.
Och klarat sig utan skador, ÄVEN denna gång!

De senaste dagarna har vi i princip varit bosatta ute i F och varit ganska fulla dessa dagar.
Idag kom vi som sagt äntligen hem, det har varit jobbigt att ta sig hem bara, det är i princip därför som vi stannat kvar, varit mycket mys under täcket och mycket film oxå.

Om ni inte redan har märkt det så har det varit väldigt kallt.. =/

Jag har myst med kära hunden hela helgen, får mig att sakna Jarmo så mycket <3

Men hela helgen har varit ett äventyr i vilket fall och det finns tusen saker som hänt men jag pallar inte skriva så mycket, och ska jag vara helt ärlig så är inte allt så jätte rumsrent ;)

Nu ska jag försöka borsta mina vita och sen packa, sova, vakna och åka in till stan....

wöh, KALMAR here i fucking come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0