WTF!? Why the face!?

Godmorgon, nu har vi problem,  vi har inge morgonkaffe och ingen av oss vill gå utanför dörren UTAN första kaffet eller första energikicken haha.
Så frågan är om jag, som alltid, ska gå iväg och handla ändå så vi kl fyra inte inser att vi fortfarande inte gått utanför dörren haha.
Jag är förälskad i söta Marley, han är så lik Siggebus att det är hjärtskärande..
Jag saknar mina älsklingar som F*N ska ni veta.
Fick sms av lilla L i morse att hon kela med Lucifer och han var helt galen, haha, sötnos, jag saknar hans vilda gos på morgonen, det är då han är som keligast ska ni veta, och när man sitter vid datorn haha.
Snart ska vi gå ner och handla varsin kaffe, svänga förbi banken, gå till sjukan och ta bort hennes stygn, sen ska vi hem, laga mat och påbörja våran kväll :)
Vi ska till ngt som heter Harrys ikväll, haha, ska bli najs prajs.
Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0