Vill sticka från verkligheten och gitta från planeten.

Godkväll mina vänner.
Just nu sitter jag och strökollar på the big bang theory och ska snart duscha och sen dejta sängen.
Har lite ont i "mitt hål" i munnen men annars är det ganska chill.

Det blev inte en tripp till uppsala idag utan det blir imorrn ist, så imorrn är en fullspäckad dag.
Ska jobba på FM och sen städa, städa ur balkongen, handla mat, åka till farsta, fortsätta ut på den vägen och sen tillbaka hem för att åka till uppsala. Sen börjar arbetet på riktigt...

Sen ska jag även möta upp min älskade Super förhoppningsvis :)

Lilla L jobbar hela helgen och förhoppningsvis jag med, jag vet att jag jobbar lite på Lördag men utöver det så får vi s..

Och jag är så jävla besviken, arg och inte förvånad alls på en viss person just nu..
Men det är nog nu, och det är över.
Jag orkar inte mer än såhär och du har fått fler chanser än du förtjänar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0