Sköldpadda bortskänkes.

Haha, jag har ju lagt ut en annons om att jag skänker bort min älskade Yatzy,
och det här mailet fick jag häromdagen av en dude, haha, jag vet att jag egentligen inte borde skratta, haha men vad annat ska man göra?

Hej!

Såg ett program på discovery, med han den där Bear Grylls, då han
faktiskt GRYLLADE HAHA!! Nej men skämt å sido, han grillade faktiskt en
sköldpadda så den dog å sen så slog han upp skalet så han kom åt det
´saftiga köttet och jag udnrar om man kan göra så här med denna också
hur smakar dom egentligen jag har inte smakat varg någon gång men jag
kan tänka mig att det smakar ungefär likadant för vargar är väl även
insekter som älgar aah men tack då P:P:p.P.P:P.p:p:P:P.P:


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!

2010-12-18 @ 13:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0