Ska vi göra något vågat? Hyra en film tillsammans kanske.

Ikväll har vi kollat på Bonde söker fru och pensionärsjävlar, och nu ligger vi på varsin sida av rummet med varsin dator och chillar.
Jag ska kolla klart på avsnittet av DP och ta mig en ASgod energidryck, det är en fucking häst på den, och den finns inte i Sthlm, så jag ska minsann köpa med mig hem..
Och därmed basta.

Jag fick nyss världens roligaste mail, haha.

hejsan!


Vet faktiskt inte vad jag ska skriva här som "inledning"... är en normal kille
som bor
och pluggar i stockholm. Gillar musik, idrott, fotografi och design. Tycker om att
bara gå in i affärer och kolla på allt möjligt: kläder, prylar, ... :) Som du
förmodligen
inser är jag dålig på att skriva om mig själv, men fråga gärna på om du vill veta
något mer.

I vilket fall som helst, jag har på sistone fått en idé som jag gillar mer och mer:
nämligen att kolla på en film tillsammans med någon "random" som verkar rolig,
trevlig och intressant. Undrar om du någon gång skulle vilja göra det (jag vet, det
kanske låter lite vågat, men det kan vara trevligt :) har själv aldrig gjort det).
Hur skulle det gå till? Det ska vara skönt och okomplicerat: kanske kan vi träffas
någon stans så går vi och väljer en film tillsammans, köper chips och godis och
kollar på filmen. Prata och sånt...

hör av dig om du vill
kram



Hahahaha, seriöst.. snubben måste vara tard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0