oj idag har jag inte gjort ett skit egentl...

foto071 (MMS)

oj idag har jag inte gjort ett skit egentligen.. Sov som en prinsessa under mitt nya täcke och ville aldrig gå upp i morse. Men eftersom jag både varit hos pappa och iväg på annat så var jag så illa tvungen, men jag låg och drog mig ett extra tag vill jag lova. Jag vill ha en ny mobil, eller ny och ny haha, vill ha en sådan där knallrosa motorola. Jag har en, men den funkar inte :( så jag ska försöka hitta en :) idag så bakade vi Lussebullar och åt "julmat", väldigt Mysigt :) granen börjar dock barra och det suger så måste ta ut den inom kort... Nu ska jag lägga mig under mitt underbara täcke och kolla på en film. Godnatt och sov så gott :) från hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0