Nyår.

Snart är det nyårsafton och helt plötsligt var 2010 nästan slut..
Att det snart är 2011 är något jag knappt kan fatta faktiskt.
Det känns ju som att vi nyss firade millennium.
Kommer ni ihåg att alla trodde att hissarna och alla datorer skulle krasha?
shit vad man var "oteknisk" då alltså. haha.
Jag kommer även ihåg att min mamma var helt hysterisk och drog ut alla sladdar till allt tekniskt och sa att allt skulle krasha och att jag försökte övertyga henne om att hon hade helt fel att det inte alls skulle hända något, för varför skulle det hända ngt sådant bara för att det blev ett nytt år?

Jag hade ju som sagt rätt, för ingen hiss krasha ner i grunden och inte heller ngn dator, vad jag personligen vet var pga just millienniumet.

Idag så har jag och lilla L legat i min säng under mitt täcke i princip hela dagen och kollat på typ tre filmer haha ingen av oss har velat röra oss så har legat med varsin kaffekopp och myst.

Vid tre typ kom vi båda på att vi kanske borde klä på oss och göra oss i ordning eller ngt.
Men då fick vi båda städnoja ist och storstädade lägenheten innan vi drog vidare för att lämna julklappar åt hennes farmor. Det som skulle bli en snabbvisit blev dock inte en sådan snabb visit.

Dom åt julmiddag med släkten och det fanns ingen återvändo för oss att säga nej, utan det var bara att tacka och ta emot av den goda julmaten :)
Så vi kom inte hem fören vid åtta igen.
Men det var en trevlig, kall kväll.

Nu ligger jag i sängen och strökollar på Den tjocka professorn 2 (?)
Ska nog ta mig en kopp te och sen sova.

Från hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0