Mikrofonkåt.

Jag avskydde den här låten i början.
Nu har den växt på mig, likt den här Bruno Mars-låten just the way you are?
Den gillade jag inte heller alls när jag hörde den.
Men sen har dessa låtar spelats ex antal gånger och nu gillar jag dom.
Det bästa med låtar som man typ "lär" sig
att att tycka om är att dom nästan är bättre än andra låtar som man gillar på en gång.
Är det något ni har tänkt på?
Som tur är så är det nu julvecka, det innebär mycket jobb, vilket är både oskönt och jävligt bra!
Och på Torsdag så ska vi som sagt till Nacka och handla julklappar, sen ska jag baka massa julgodis and shit och pynta här hemma. Och så ska jag hem till mamma och alldeles själv hugga en egen gran som vi så fint ska pynta så gott vi kan sen utan att grabbarna snor alla kulor i år igen haha.
Jag längtar till Julafton <3
Hm, ni vet när man ser i syne?
Det är ju när man tror sig se något,
men när man tror sig höra något då?
Vad heter det, höra i syne?
Det går väl inte, man ju inte höra i syne?
Det skulle ju innebära att man ser något man tror sig höra...?
haha nu snurra jag iväg helt här haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0