Kalmar is the place.

Nu kom vi äntligen hem till super i Kalmar, efter att ha varit på vift sen kl 07 i morse.
Tåget från Sthlm var självklart försenat i två timmar, och sen när vi väl var framme i Alvesta så var vi ju sena och fick därför vänta i 45 min på nästa tåg som skulle ta oss hela vägen till Kalmar.
Så nu har vi äntligen kommit fram,
Nu kom vi äntligen hem till super i Kalmar, efter att ha varit på vift sen kl 07 i morse.
Tåget från Sthlm var självklart försenat i två timmar, och sen när vi väl var framme i Alvesta så var vi ju sena och fick därför vänta i 45 min på nästa tåg som skulle ta oss hela vägen till Kalmar.

Så nu har vi äntligen kommit fram och har satt oss till rätta i hennes soffa och ska snart äta lite middag och dricka ett (eller två) välförtjänta glas vin.

Det är massa mycket mer snö här än hemma i sthlm men det är däremot inte lika kallt här.
Så, mina ord är; This is the place to be.



På tåget idag så hörs det här från högtalarna:

"Vagn 12 har tydligen haft fel på högtalarsystemet, och har inte hört något av mina meddelanden,
så säg till om ni inte hör mig!"



WTF!?
WHY THE FACE?! haha.



Dessutom, vet ni vilken vagn vi satt i?
NUMMER FUCKING 12!
Och sen sitter det dessutom ngr st och säger att högtalarna INTE funkat?
haha, vilka tard.

Men nu ska jag faktiskt ta och fixa i ordning kycklingen och få lite i magen innan jag tar mitt första glas vin.

TOodels mina små vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0