14 dagar..

Godmorgon mina älsklingar.
Allt bra med er?

Med mig är det helt okej, sovit som en stock och nu sitter jag med morgonkaffet och försöker hindra Alfons från att reta upp Turbo när han sitter och trycker under soffan.

Annars så är lilla L och jobbar och jag ska försöka städa upp här ordentligt.
För ikväll kommer våran favoritrappare på besök och antagligen tar han med sig sin bättre hälft, yääy!
Sötnoshund <3

Lucifer går runt och pratar och Tigger sitter i fönstret och tittar på snön som faller..
Det kommer ju bara mer och mer snö, man kan ju börja undra vad som hände.

Jag saknar min älskade super-tjej..
Hoppas verkligen hon kommer hit snart igen.

Jag måste oxå fatta ett beslut gällande Törb.. Jag kan inte fortsätta blunda för det här och det funkar inte att ha det såhär..

Så antingen måste jag göra mig av med prinsen eller med Turbo..
Det finns bara en person som skulle kunna ha Turbo utan att han fuckar ur helt, ni som inte känner Törb ska veta att han är en väldigt speciell katt och kan inte bo med vem som helst antagligen..
Och Alfons, hur fan ska jag kunna göra mig av med min prins?
Allvarligt... Nej jag orkar inte med de här besluten, det känns så jävla lönlöst..
Avliva min älskling Turbo?
Nej.. Det finns fan inte på kartan!



Kommentarer
Postat av: Carro

Vad tråkigt ang det tunga beslutet:-(

Får man fråga varför du måste göra dej av med någon av dem?

Mvh Carro

Postat av: Cat

Du vet att jag gör det gratis frugan <3



Men åh, älskade turbo :( <3

2010-12-16 @ 12:52:26
URL: http://tattooedcunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0