Haha har jag berättat om...

Om när jag fick frispel inne på centralen?
haha, när jag hade mött upp super så var jag jätte kissnödig, så jag plockar fram min femkrona och letar upp toaletterna bara för att inse att de toaletterna vad avstängda och fanns vid spår 10.

Så, jag och super traskar upp tre våningar för att gå på toan,
som verkligen inte ens fanns uppe på spår 10 utan en våning ner...?
Så när vi väl hittar så frågar jag snubben som sitter där hur mycket det kostar, glad för att jag äntligen ska få tömma min alldeles för stora blåsa.
Då snubben säger att det kostar 10 kronor!

Min reaktion var:

FUCK! TIO KRONOR! ALDRIG I LIVET ATT JAG BETALAR TIO KRONOR FÖR ATT KISSA!!!
FUCK THIS SHIT JAG DRAR!

Så vänder jag på klacken och drog, stackars super stod typ kvar och stamma ngn sekund innan hon sprang efter mig som var ilsket som ett bi och spottade ut ilskenheter om att det är rena rama rånet att betala 10 kronor för att gå på toaletten och att det dessutom bara finns EN toalett på hela centralstation?
Hur sjukt är inte det då? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0