Dan före dopparedagen.

Och jag sitter nyvaken i min säng med en redbull och väntar på att min
kära sambo ska vakna så vi kan äta frukost tillsammans :)

Idag ska vi som sagt iväg och handla julklappar, hälsa på min kära mormor, hämta julklappar, åka till mamma och hugga mig en gran och sen ska jag hem och storbaka inför Julafton!

Igår så fick jag en lön?
det var fruktansvärt otippat måste jag säga..
Alltså, jag fick en lönespec på 4000 från Täby kommun?
Tack typ? För sveda och värk eller ngt kanske? haha.


Igår så gjorde jag något dumt haha.
jag beställde något jag inte alls borde ha beställt.
Men nu är det gjort.
Och beställt är det haha.


Från hjärtat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0