5 dagar kvar....

Haha jag älskar att människor har en sådan stor tendens att lägga näsan i blöt och dessutom få för sig massa saker. haha folk är ju för sjuka i huvudet.

Vaknade för ett litet tag sedan, och var lääänge sen jag var såhär trött...
Johan ringde och väckte mig, dåre.

Nu står Alfons vid dörren och storskriker och jag lyssnar på Eminem på högsta volym.

Snart är dessutom min älskade underbara Fru<3 hemma i sthlm! YÄY! Saknar henne lajk häll fän!

Höll på att få sällskap i natt, men det visade sig, såklart, att det är omöjligt att åka hit från "landet-ingenstans" mitt i natten, haha så det körde ihop sig.

Pratade nyss med min kära fru och hon kommer hem hit på SÖNDAG! kan knappt bärga mig fan!

MrA den dåren.. mina trosor...;(



(Det här med att dom ska flytta utomlands stör mig, det gör ont i mig och jag tycker det känns fel att en av mina bästa vänner helt plötsligt ska åka iväg långt ifrån mig och lämna mig ensam kvar här i skiten. Det känns jobbigt att inte kunna träffa honom när jag vill, även om vi inte träffats jättemycket efter hans förra utlandsresa, men det är fortfarande själva saken, jag KAN träffa honom när jag vill, det kommer jag inte kunna sen, och det känns. För hans skull hoppas jag att det går bra och att han fixar ett jobb och boende där nere, men för att få vara lite egoistisk så hoppas jag att det går åt helvete så han kommer tillbaka hem...)

Nu ska jag ta tag i städningen här hemma, det är inte så mycket, jag vill mest pyssla så det blir mysigare.
Igår hade jag tända ljus och drack Te, det var nice, så det är så jag vill ha det snart igen.
Sen ska jag upp på vinden och SÄLJA saaaaaaker! haha alltså, ta ut det som kan säljas, ta kort på och lägga upp på nätet, och hoppas på det bästa, för såhär är det, ALLT är till salu just nu, inklusive mig själv för rätt pris haha.

Mamma har åkt iväg under helgen med min väska, fakk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0