Storbloggare

Får mina kvällar lite roligare, haha, jag bara skrattar och skakar på huvudet åt dessa människor.
Jag förstår inte hur dom orkar, haha. MEN å andra sidan är jag inte den som är den och så länge jag har jävligt kul så är deras bloggar the way to go.

Jag vet att jag sa att jag skulle blogga ordentligt senare, men jag orkar inte haha.
Nu ska jag kolla på Dexter och röka lite till på min sista cigg.
Ska spara några bloss tills imorrn iaf, en morgon, MED kaffe denna gång, men UTAN cigg är en dålig plan, så några bloss måste jag ha kvar minsann.

Jag är ganska trött och kommer frys sönder i natt utan Frus rygg att värma mig mot.
Borde be någon komma och sova med mig kanske?

Yeah, det vore en bra plan, jag har ju faktiskt inget täcke, så jag FÅR crava enbart sovsällskap.
Det ska jag göra nu.

ännu bättre, sovsällskap MED cigg.
Yeah, bättre plan.


Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0