Sist jag kollade...

Sist jag kollade så fick jag skriva vad fan jag vill i min blogg?
Stör det att jag skriver om mitt (!) liv, sluta läs?
Sen kan jag FÖRSTÅ att du är nyfiken, men orka bre på ditt eget helvete med extra smör?
Dessutom, vad finns det för dig att störa dig på? Helt ärligt?
Jag har inte träffat honom på över en månad, just so you know.

Sitter hemma i min nya soffa och lyssnar på musik och dricker Te (?) fick värsta cravingsen alltså.
Fick även samtal om att jag skulle få besök, men det känns inte som att det händer, så nu ska jag snart däcka i min nya soffa och helt ärligt ska jag sova i den oxå fan.

Mammi kom aldrig idag dock, så jag stressa i onödan lajk häll, men det var det helt klart värt ändå.

Gammal soffa slängd - Check
Nerpissade kuddar slängt - Check
Damsugat tre gånger - Check
Möblerat om - Check

!!

Imorrn ska jag fortsätta med min städning, sen ska jag plugga svenska och engelska och försöka bli människa.
Funderar dock på att åka mot hemlig ort i helgen..

Föresten skickar jag väldigt söta sms på fyllan ibland, det är inte alltid massa snuskigheter haha,
"Jag älskar dig<3 hoppas du vet det :)"
Till tre underbara människor som jag tyckte behövde höra det.

Jag har kommit på en jävligt bra plan..
Måste bara prata med min partner in crime.

HAHAHA föresten så hittade jag ett par SÖNDERRIVNA trosor bredvid sängen?
Vad FAN har hänt med dom undrar jag?


Nu fick jag sällskap, toodels mina vänner.


Over and out / Crazy Cat Lady


Kommentarer
Postat av: cat

Vem stör sig på ditt liv?! :O

2010-08-20 @ 10:12:02
URL: http://tattooedcunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0