Morgonstund.

Godmorgon världen.
Natacha ringde nyss och väckte mig, ganska skönt faktiskt, hade nog sovit fram till tolvsnåret om hon inte ringt.
Så nu ligger jag i soffan och dricker kaffe och strökollar på tv medans jag funderar på vad jag ska ta tag i först idag.

Prinsarna springer runt som dårar och slidar över golvet haha.

Jag älskar verkligen att ha en kamera igen, det är så jävla härligt att kunna ta kort och lägga in på datorn när fan man vill!




Min älskade Prins, Alfons.
Ni har inte sett något snyggare, säger ni att ni har det så ljuger ni alla haha.


Kom bara hit.. kom hit och kryp ner bakom mig i soffan och håll om mig..
kom bara hit och var tyst med mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0