J.R.A

Herregud..


Jag dör snart.





Ibland önskar jag att saker och ting var annorlunda... Att saker var enklare och ting var bättre...

Att jag kunde knäppa med fingrarna och saker blev som jag ville.
Att jag kanske hade som pojken med guldbyxorna.
Att jag kunde göra allt det jag drömmer om.
Att jag kunde blinka och hon inte fanns med i bilden längre.
Att jag som alltid annars kunde säga till mig att; Äh, det löser sig..

































Sitter och har ont i tanden, tänker över mitt liv och äter kanelrulle som C köpte idag.

Imorrn åker våran allas älskade Rufus till en ny familj..
Jag har inte nämt att saker och ting har hänt på den fronten, så i Torsdags kom det en tjej hit och skulle titta på honom, när hon tittar på mig och säger; Ja, jag fick ju ta med honom på en gång om jag ville.
Det var droppen för mig, hjärtat brast och bägarn svämma över, mitt framför en stackars tjej jag aldrig träffat förut. Kan ni tänka er hur jobbigt det måste vara för henne då?
1. Hon trodde faktiskt att jag visste om det där.
2. Hon var tvungen att ge mig dom nyheterna.
3. Jag BRÖT bokstavligt talat ihop.

Förövrigt så HATAR jag att media player sätts på paus så fort ett videoklippp börjar på youtube eller liknande. Och att det dessutom sen när klippet är slut STARTAR igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0