I know I cant be the only one.

Lina åkte för några timmar sedan..
Sitter nu i soffan och har insett vad det är jag förlorat..
Jag trodde aldrig att jag skulle förlora en vän i samma veva.. Och dessutom inte honom.
Men det gjorde jag. Och det känns inte bra det här, det känns rent ut sagt förjävligt om jag ska vara helt ärlig..
Och ont som fan gör det..

Jag borde göra något, jag borde inte bara sitta här hemma alldeles ensam och lyssna på deppig musik. Jag borde inte. Men jag känner verkligen inte att jag har ork till något just nu.
Jag känner mig alldeles tom inombords.

(En bra sak är att vi mailade på ett hus i morse, han ringde för några timmar sedan och mailade sen bilder på huset, jag gillar det helt klart, så nu ska bara L få se korten så får vi se om vi ska åka och titta på det)

För jag är mer än villig att flytta ifrån den här hålan, för helt allvarligt, det finns inget här som håller mig kvar förutom Natacha och Cattis...
(missförstå mig rätt, det finns massa fler människor jag bryr mig om och älskar)


Dom som har betytt något den här tiden försvinner bara längre ifrån mig, och då känns det som att jag bara kan dra härifrån i samma veva.


Nu kryper det en fluga på mig och jag borde ta ett ryck och dra en dusch..


Kommentarer
Postat av: cat

jag då? :(

2010-08-15 @ 14:49:49
URL: http://tattooedcunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0