Hypernervokustiska diafragmakontravibrationer.

Idag har jag inte gjort så himla mycket, jag har egentligen inte gjort så mycket under den här helgen över huvudtaget faktiskt.

Dock så vet jag inte längre vad det är jag vågar skriva och vad jag inte vågar skriva.
Eftersom det på så kort tid har blossat upp så mycket saker så vet man ju aldrig vilka idioter som läser...

och jag har inte heller någon större blogglust så det är väl egentligen skit samma..

Någon som är bra på html btw och kan hjälpa mig att fixa min header? :D



Jag ÄLSKAR den här låten.
Tänk inte på att det är en liten asiat som sjunger haha.


(Jag ska minsann göra en cover på den HÄR versionen, det ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0