Helgens (?) bravader.

Snarare veckans, hela den här veckan har varit JÄTTE konstig!
Jag och sötnos C har umgåtts sen i söndags typ, och sen kom även grabbarna som ska mot utlandet över i två dagar oxå, och där har vi båda två sagt att vi inte har någon som helst inblandning eller att vi inte ens tänker ta det ansvaret haha.

igår kom grabbarna grus över, och mötte K för första gången på månader.
Två somna men två av oss röjde satan...

*sängen är nog dödare än mig
*grannens bil mår nog inte heller så bra
*min lägenhet är ett bombnedsslag
*min kropp är mörbultad, in a really good way ;)
*jag fick halva mitt vindsförråd sålt klockan halv sex i morse?
*vi har kört bil?
*nakenbadade i sjön och det var SVINkallt.
*min mamma kommer om 40 min och jag måste städa
*jag får en ny soffa ikväll
*jag måste nu lägga på ett rejält jävla kol!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0