Haha fel namn på bloggen egentligen.

Jag bytte blogg för att jag insåg hur farligt det är att bloggen faktiskt står i mitt namn haha.
Så jag lösenordskydda den nyss.

suckers.

Tur att jag är smartare än du och fattar vad du gör.

Ser ni nästan nya headern? haha det var inte så svårt att byta bild.
kändes som att den som låg där innan var lite old.
Men nu känns det som att jag vill ha andra kort ist..
ska sätta mig ner och försöka fixa en riktigt snygg en :D

Jag skulle skriva in alla gamla inlägg först och radera min förra, tills kära Fru<3 sa att jag kunde lösenordsskydda den, så det gjorde jag!

Nu ska jag fixa en header, spela lite supermario och fundera över dagen.

Over and out / LadyCatCrazy

Kommentarer
Postat av: Michelle

Älskling, I love your header ;) PUSS

2010-08-06 @ 16:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0