Godmorgon.

Vaknade vid tolvish och tänkte blogga på en gång bara för att säga godmorgon, men Johan stod redan utanför min dörr när jag vakna så vi har suttit och druckit kaffe och pratat ända fram till nu.

Så nu ska jag kolla på Eclipse och bädda ner mig i soffan och bara mysa.
Fick ner en jätte bra version av den så nu är det bara för mig att älska och gråta!


Vill egentligen ha sällskap och typ bara mysa ner mig i en stor famn och strökolla på en dålig film.
Och det är inte vilket sällskap som helst jag cravar efter...
Men jag vet att det enbart är önsketänkande.. för han kommer inte och det vet vi alla.

Har sovit skitdåligt i natt, och ångesten trycker fortf inuti mig. Det är inte lika påtagligt dock som tur är.

Hoppas på att sötnos C kommer hit senare och kramas och skedar med mig i natt.
Älskar att sova med henne :)

Men nu ska jag kolla med Fru<3 om hon kommer hem ikväll eller imorrn.

Hörs om ett tag :)


Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0