Gästblogg!

Gissa vem som har fått äran att gästblogga? Jag har alltså helt på random övergett min blogg i snart 24 timmar för att kunna gästblogga hos den galna katt-tanten.

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om.. Jag kan ju inte skriva mina känslor här helt offentligt för en ny publik, inte för att jag tror att det är sånt man bloggar om hos andra heller.
Funderade en stund på ett skämt och beslöt mig för att ett skämt får det bli;

Det var en gång en stor, tjock svart man som mötte en ande.
- Du får önska dig tre saker sa anden.

- Åh! Då önskar jag att jag var vit, smal och fick mycket fitta! sa den svarte mannen ivrigt.

- Simsalabim! sa anden.

Och vips, så blev han en tampong!


Så nu när ni slutat skratta kan jag berätta att det är Cat som skriver och jag ska sova nu ;) Men här har du frugan + läsare! Nattinatti :* / Cat


P.S katt-tanten den galna är på äventyr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägre tonårsskämt-hur ung är du själv egentligen?

2010-08-29 @ 09:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0