Fucking countdown.

Efter den sista September så är planen att jag inte är kvar här i Sverjet. jag taggar haha.


ska försöka lämna prinsarna till någon ett tag och sen när jag fixat lägenhet så åker jag hem och hämtar dom :)
Jag kan ju inte bo utan dom hur länge som helst!
Så först är planen att vi drar om en månad, stannar där en månad och fixar jobb and shit, och sen när allt sådant är klart så åker jag hem och hämtar mina älsklingar.

Har jag sagt att jag blivit besatt av Eminem? haha
Just nu lyssnar jag på Lose yourself och den är så jävla bra!
Älskar "kill you" och "puke" oxå haha.

Aggrosej?

OH DEN HÄR LÅTEN ÄR TÖNG!
"Drop the world dirrty version"

Nu ska jag bädda rent och sen dricka mig en stor kopp kaffe och njuta av en cigg på balkongen.

Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0