Framtiden.

ibland önskar jag att man kunde forma framtiden som man ville,
ni vet, att man ibland sitter och fantiserar så som man själv vill att framtiden ska bli, och att det faktiskt blir så då.
Jag menar, jag har så sjukt många framtidsfantasier etc som jag är helt medveten om skulle vara så jävla perfekt för mig. Så det hade varit så himla perfekt om man kunde forma det som man vill.
Jag hoppas att någon gång i framtiden så ska man kunna göra det, eller iaf att det ska kunna finnas någon slags maskin som kan visa om det är bra för alla inblandade.
eller något åt det hållet..

Varför jag kom och tänka på det här är för att jag varenda kväll innan jag ska sova fantiserar ihop en perfekt historia/saga för att det gör att jag somnar enklare.
Och ikväll så verkade framtiden så ljus haha.
Dessutom så brukar jag drömma om det jag fantiserar om och det är ännu bättre, sämst att vakna dock.

Jag har fortf inte druckit Te och imorgon är det Måndag och det ända jag dricker är vatten.


Strökollar på How I Met Your Mother trots att jag sett det här avsnittet typ tre gånger, senast jag såg det var tidigare idag.

Är det bara jag som insett att det i princip bara går repriser på sexan?


Jag har fortf inte fått några pengar från CSN idioterna och det håller på att driva mig till vansinne.

Imorrn ska jag försöka ta tag i städningen, gjorde aldrig det idag som jag sa att jag skulle.

En annan sak som driver mig till vansinne är att ibland när jag skriver så [antingen råkar jag komma åt en knapp eller så är det fel på datorn] hoppar den här "blinkande pinnen som visar vart man skriver bokstäverna" tillbaka typ en hel mening så man skriver helt random rakt i en annan mening, skitjobbigt.


Prinsen skriker som en dåre just nu, det har han inte gjort på flera dagar.

Nu ska jag nog dra mig till sängen och dejta kudden. (undra varför jag skriver kudden när jag sover med iaf minst tre kuddar?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0