Deluxe.

Nu ska jag och söta L gå ner och hälsa på i Adams studio, ska även ta med oss stackars Alfons ut som just nu ligger och kråmar sig på golvet med sin sele på sig, han har aldrig haft den på sig förut så han tycker att den är hemsk.
Har legat och stirrat in i soffkanten och viftat på svansen i typ en halvtimma och varje gång han rör sig så ser det ut som han smyger på något, nej, han gillar det inte haha.

Har bett G.K att försöka ta sig några minuter till att kramas lite med mig idag, han skulle se vad han kunde göra, jag vill kramas så värst. Det lustigaste var dock att jag höll på att skriva : Jag vill kräma på dig.
HAHAHHAAHA

Lina tar AS lång tid på sig att göra sig i ordning, medans jag varit klar i hundra år och tillochmed hunnit dansa runt som en tok.


Sen ska vi ta tag i mitt sista plugg och skicka in den skiten så jag har det klart och kan börja koncentrera mig på mina nya kurser, svenska och engelska A. Kan väl bli bra tänkte jag :)

Senare ska jag gå till pappa och hämta min laddare till kameran, prata om lite pengar och pussa på min älskade syster.

Jag vet att jag varit riktigt dålig på att uppdatera min nya blogg, men jag har inte haft något vettigt att skriva om, och som jag sa tidigare så vet jag inte vad jag vågar skriva och inte vågar skriva...

I måndagskväll så var vi iaf på Kellys med lite random folk från Porrigt, haha hade en riktigt het silvertejpshatt på mig större delen av kvällen, tur för mig är att jag passar asbra i hatt :)
Borde nog köpa mig ett par hattar sen när jag blivit rik...

(Linas cigg luktar ypperligt bra just nu?)

Det var något jag tänkte på att jag skulle skriva, men som jag glömde bort när L försökte tjuvkika på inlägget innan det är klart haha, bittert. Skyll på henne.

Jo, jag har lyckats igen dudes, fyllesms deluxe.
"Varje gång jag ser dig vill jag slita av mig och dig kläderna och be dig knulla mig som jag vore din sista"

(URSÄKTA det grova språket)
Malin, seriöst? VARFÖR tyckte jag att det där var en bra plan?

NU är Lina nog äntligen klar och jag ska dra med henne och stackars pungen ut på promenad.
(För er som inte fattar vem pungen är så är det Alfons för att han är född med en fucking jättepung haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0