CSN ERA JÄVLA FITTOR!!!!!!!!!!

Okej... Jag fick ÄNTLIGEN svar från CSN, och då SAKNAR dom uppgifter från mig, eller nej, från skolan saknar dom uppgifter. Så det har tagit dom FYRA FUCKING veckor att komma på det, och nu ska det ta ca FYRA fucking veckor till för att ta ett beslut som REDAN har tagits! Men NEJ!!!! Nu ska jag behöva springa iväg till bibblan, skriva ut dom här papprerna, sen ska jag skriva under, skicka till min skola som sen ska skicka det till mig för att jag sen ska skicka det till csn? Och det här ska jag alltså göra för att få pengar till den 25 AUGUSTI!!! inte Fucking jävla CEPESEPTEMBER!!!
Dom är fucking jävla retarderde idioter hela fucking bunten och man kan ju ställa sig frågan vilka idioter utan fucking utbildning som sitter där på kontoret och inte fattar ett jävla skit.
Fuck this alltså jag pallar inte det här trycket längre.

Stänger av mobilen, sätter på musik på högsta volym och tänker befinna mig under allt i sängen och inte komma fram fören världen bestämt sig för att behandla mig bättre,

Fuck you, fuck this, fuck this fucking life.
Fuck the world and verkligen FUCK CSN!!!!


Kommentarer
Postat av: fuck csn

Hatar bloggar men fan va vettigt inlägg... verkligen fuck csn jävla horungar som kan ge ut 23 miljarder kronor per år och sen bölar för minsta lilla felet man gör eller skriver. Man ser inte bara vilka idioter som jobbar där utan vilka osykopater som sitter och bestämmer över vårt land och världen. fuck the world idd. giriga rövhål

2011-09-24 @ 09:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0