Bästa mailkonversationen.

haha ni måste bara läsa det här haha.

Han : hej har vi råkat knullat ??

Jag : haha det tror jag inte?

Han : hehe :) kom hem nyss e lite packad , lyssnar på rock o grejer hoppas inte grannarna bryr sig
sorry var väl en önskegrej då bara :)
vad gör du då? uppe sent
adda på msn om du vill

Jag : Haha har du haft det kul då? Nej jag har inte kunnat sova, ska sova nu typ. du själv då, utgång eller?

Han : hehe jaa va o snurra runt på söder o grejer :) pallade inte me fem ställe efter just idag ,,
visst de alltid kul o komma ut o så,,
sj då? utgång imorn elr
adda på diesel_****@hotmail.com

Jag : haha okej, kul? =)
nej, bara varit hemma :) haha imorrn? det är söndag imorrn :P
Ska sova

Han
: hehe ja va kul,,, me skulle vart mer kåta tjejer ute som e snygga också hehe
ajuste trodde de va lördag imornn haha

Jag : Haha menar du att de flesta är kåta och fula? ^^

Han : aaao de vette fan :) ibland e de olika o så ,, sen e ja sjäkv destruktiv då :S

Jag : Haha va? destruktiv? haha hur menar du nu?

Han : ja :S att jag legat med sådana som inte e värd mig o ja inte velat lega me igentligen :S

Jag : Hahahaha som inte är värd dig? haha rolig kille du är.. Okej, varför gör du det då? ^^

Han : för ja e... när man e kåt o kanske full,,, men när kåtheten blir stark o de nå tjej så blir de så :(

Jag : Haha för du är?
så du menar, att när du är full och blir kåt så tar du vad som kommer i din väg och sen ångrar du dig och mår dåligt över dig för att du anser att dom inte är "värd" dig?

Han : hehe ja för ja e dum o inte satsar på nåt seriöst :) ja exakt så som du skrev :)


Jag : Haha okej... Och vad för tjejer är det som inte är värd dig då? haha

Han : dem som ja inte vill ha mm   -- många faktorer


******

hahaha jag skrattar på mig. Man ba, say what? Så han.... Ligger med tjejer han inte tycker är värd honom egentligen men han gör det FÖR att han anser att han är dum som inte hittar något seriöst?
Och det är bara det att han inte vill ha dom? Men han ligger med dom? Pga många faktorer eller är det pga många faktorer som dom inte är värd honom?

"legat med tjejer som inte är värd mig" hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0