Äventyr

Jag ska försöka göra ett försök till att förklara den helg/vecka som varit men får se hur det går, haha.

Jag har varit en död tjej de senaste dagarna och därför har jag mest haft ork till att ligga död som en död fisk i soffan {Många död i den där meningen haha}
Fru kom hem igår morse, så det är jätte trevligt att ha henne här, hon kom och väckte mig :)
Sen sov vi ett tag så på kvällen var jag inte alls fit, men när söta C ringde och tvinga med mig ut på äventyr hela vägen ut till Aspudden kunde jag inte låta bli.

Så jag bar mig av på en halvtimmespromenad upp till Täbyvägen för att hoppa på bussen mot Danderyd med en full C som varit på kräftskiva.
Vi kom iaf hem vid sex i morse haha.
Sen sov jag till tjugo över ett idag.

Efter det har jag inte gjort så himla mycket alls, har suttit hemma och hittat massa gammal musik [Dj Aligator - Blow my Whistle Bitch etc] och fått Fru och mindless att skratta gott åt mitt lyckliga jag.

Efter det skulle vi tatuera mig, men tippen funkade inte till nålen så det sket sig, jag får allt stilla mina stackars tatueringsabbs med annat, typ.. oboy som jag äntligen la pengar på att handla.
jag har verkligen cravat efter oboy i flera veckor, och nu äntligen fick jag dricka det.
Så, planen är att jag ersätter tatueringen med.. oboy? Vettigt? haha.
Kanske inte direkt, men fruktansvärt jävla gott!

Jag somna i Frus famn medans vi/hon tittade på Vampyrer suger, sen gick hon och la sig och jag sitter vaken och tittar på Burn Notice medans jag funderar på livet.

Jag vill faktiskt bara släppa allt, packa ihop mina viktigaste saker, sälja allt annat, bo så billigt som möjligt så långt bort jag kan och spara pengar, sen bara ta prinsarna och dra till Holland.
Frågar du mig så är det en bra plan.


Har redan borstat tänderna och ska snart sova, funderar dock på att ta en kopp Te och en cigg innan jag dejtar kudden..
Ni ska veta att varje gång jag skrivit att jag ska ta en kopp te har jag varje gång inte tagit en kopp te.
Jag är och kommer alltid att vara en bekväm sej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0