Att prata med sin blogg.

Haha jag sitter och läser lite bloggar på nätet och inser till min stora förtret att alla toppbloggare "pratar" med sin blogg och sina läsare? Alltså; "Godmorgon bitches, hur är det med er?"
Haha hade jag skrivit så på morgonen så hade jag senare känt mig fett stupid om ingen hade svarat.
Jag som pratar med mig själv dagligen hade känt mig dum, haha haja den.

Och dessutom, så vet ni väl att dom på allvar inte bryr sig om hur det är med er egentligen?
Men det kanske är det som är hemligheten med att bli storbloggare?

Man kanske skulle satsa på en karriär som storbloggare?


Jag är ju faktiskt en väldigt rolig och intressant person.
(sitter jag här och skriver och det enda jag lagt ut kort på de senaste gångerna är mina katter haha)

Men ärligt, jag hade läst min blogg, jag är rolig, och jag kan uttrycka mig fick jag höra idag! :)

Jag känner mig lite bättre nu, det är inte lika mycket ångest i min kropp just nu.
Och hjärtat har lugnat ner sig.

När jag ändå är inne på spåret med att prata med mina få läsare, är det någon som vet någon rolig blogg?

Sitter iaf i soffan nu, som jag verkligen älskar, med tre prinsar.
Ska fixa kort dirr fö fän!
Skit i att det är smutsigt, det är mysigheten som räknas, visst!
Fixar nog Te under tiden oxå, har inte hunnit med det än haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0