Ärlighet.

Ska jag vara helt ärlig mot er nu så har jag verkligen varit ett vrak sen i Fredags.
Har fortfarande inte duschat eller tvättat bort sminket. Kan inte ens komma ihåg om jag har borstat tänderna under dessa dagar heller.. Jag har varit ett fucking kolli. Lägenheten ser för jävlig ut och inte ens prinsarna har mat..
Snacka om att vara ett vrak..

Men imorrn ska jag försöka ta tag i mig själv.. duscha, städa upp, plugga och möta C.
Får se hur mycket av det jag orkar, men möta C och ta en dusch ska jag iaf göra.
Och självklart ska jag fixa riktig mat åt prinsarna.

Nu ska jag dejta kuddarna och försöka sova ordentligt..
Vore skönt med lite riktig sömn.

Godnatt mina små vänner.

(hahahaha Och DÄR gjorde jag det! )

Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0