Amir VS Kissie.

När man själv bloggar så kan man ju inte låta bli att hålla lite smått koll på dessa "stora bloggare".
Och den senaste tiden har det pratats mycket om att Kissie och Amir har sagt upp kontakten, och varför dom har det, vem som sa upp den och jada jada.

Kissie påstår även att Amir skulle förfölja henne, till det har jag bara; HAHA, att säga.
Det är det här jag ville komma fram till..

1. VARFÖR skulle Amir vilja förfölja henne när man chokar bara man tittar på henne?
2. Finns det verkligen en anledning till att följa efter henne när han har vänner att umgås med?
3. Att hon inte umgås med folk som knarkar? Är det inte hon som sprutar in "narkotikpreparat" i kroppen varje dag för att bli brun?
4. Verkar det inte som att Amir egentligen inte bryr sig om henne alls?
5. Och frågar ni mig, så är det inte så jävla konstigt att dom inte är vänner.

För VEM vill vara vän med någon som är plastic fantastic, hänger ut i princip alla hon någonsin stött på, har helt skeva åsikter och inte kan stå för vem hon egentligen är.

Nej, jag förstår att hennes gamla vänner tröttnat på henne.
jag förstår även att hon försöker få det att verka som att Amir är en galning.

Jag menar, förfölja Kissie när han själv har Sverjets största gayblogg?
Hur vettigt låter det då på en skala?

Men nu när jag tänker efter, jag tror inte det är så att Kissie sitter och hittar på det här.
Jag tror att hon faktiskt på fullaste allvar TROR att hon är så viktig att Amir BORDE förfölja henne.
Vad tror ni?

jag själv står självklart på hejarbögen Amir i den här frågan iaf.

När jag ändå är igång så måste jag fortsätta ösa det här ur mig.
Kissie skrattar jag bara åt, det finns inte en människa i den här världen det är så uppmuntrande att läsa om och det är för att hon är som hon är.
Jag gillar henne absolut inte för fem öre, jag tycker mest synd om henne, men att få folk att reagera kan hon haha.


Amir gillar jag verkligen till och från, många gånger tycker jag att han tappat bort sig själv det här senaste halvåret (?) men oftast så vill jag bara krama honom för hans sätt att vara på.
Jag tror att det där är en genuint rolig och charmig kille med härliga åsikter och sättet han skriver på är helt underbart.


Sen så har vi lilla Paow, haha den tjejen är ju för jävla underbar.
Hon verkar ju iaf ha en vettig åsikt om livet och är mer än medveten om att hon inte kan "leatcha" på alla andra och dessutom så vet hon även att hon inte alltid kan leva på sin blogg utan antagligen kommer att hamna på Ica.

nu tackar jag för mig för den här gången.

Over and out / Crazy Cat Lady







Kommentarer
Postat av: Cissi

jaaa jag älskar den! :D

2010-08-31 @ 22:12:45
URL: http://cevi.blogg.se/
Postat av: Jesse

http://www.youtube.com/watch?v=q0VEcDMHeK4

2010-09-01 @ 02:13:35
Postat av: Naima

Hej :D Hur har dagen gått idag ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

2010-09-01 @ 14:53:27
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0