60 unika

haha den ni!
det är mer än vad jag NÅGONSIN haft förut ska ni veta haha.
Varför har mina besökare skjutit i höjden nu för?
Är det för att ni alla faktiskt gillar att gotta er i andras misär?
eller är det för att jag de senaste dagarna uppdaterat min blogg mer än någonsin, eller kanske för att ni äntligen lärt er att jag är en intressant rolig människa?
Jag tippar på det mellannämda haha.

Jag är nervös och hoppas på att mötet blir av men ändå inte..
Jag kan tyvärr inte berätta för er vad för möte det är, men jag kan säga att det här kanske kan göra så mina ekonomiska bekymmer löser sig..



Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och försöka bli människa.

Over and out / Crazy Cat Lady

Kommentarer
Postat av: MADDES

vilka sötnosar!

2010-08-25 @ 13:24:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0